Beyond advertising : (Biểu ghi số 15648)

000 -Đầu biểu
Trường điều khiển có độ dài cố định 03712cam a2200349 i 4500
001 - Mã điều khiển
Trường điều khiển 18845868
003 - ID của mã điều khiển
Trường điều khiển TLU
005 - Ngày giờ giao dịch gần nhất
Trường điều khiển 20181023105236.0
008 - Cấu thành dữ liệu có độ dài cố định -- Thông tin chung
Trường điều khiển có độ dài cố định 151105s2016 nju b 001 0 eng
020 ## - Chỉ số ISBN
Chỉ số ISBN 9781119074229
Giá tiền 30.00 USD
041 ## - Mã ngôn ngữ
Mã ngôn ngữ của văn bản eng
082 00 - Chỉ số DDC (thập phân Dewey)
Chỉ số phân loại 659.1
Số thứ tự B200Y
100 1# - Mục từ chính --- Tên riêng
Họ tên cá nhân Wind, Yoram,
Thuật ngữ chỉ trách nhiệm author.
245 10 - Thông tin về Nhan đề dịch
Nhan đề Beyond advertising :
Thông tin khác về nhan đề Creating value through all customer touchpoints
Thông tin trách nhiệm Yoram (Jerry) Wind, Catharine Findiesen Hays, and The Wharton Future of Advertising Innovation Network.
250 ## - Thông tin về lần xuất bản
Lần xuất bản Second edition.
260 ## - Thông tin về xuất bản, phát hành
Nơi xuất bản, phát hành Hoboken;
Tên nhà xuất bản, phát hành Wiley;
Ngày tháng xuất bản, phát hành 2015.
300 ## - Mô tả vật lý
Số trang xxiv, 261 ;
Khổ 24 cm
504 ## - Phụ chú thư mục
Phụ chú thư mục Includes bibliographical references (pages 223-236) and index.
520 ## - Tóm tắt, chú giải
Tóm tắt, chú giải "Radically alter the impact of your advertising by changing your mindset Beyond Advertising offers concrete advice for actions to take and mindsets to adopt that will radically alter the impact of advertising--both for advertising professionals and target audiences. An ambitious book with insight from over 200 leading executives, innovators, and academics, this text paints a picture of what the future of advertising may look like by 2020. Most importantly, it provides concrete guidance regarding the changes you can make to your approach in order to thrive in an evolving industry, and explains what you can do differently now to create effective advertising across all consumer touchpoints. Advertising relies upon the engagement of target audience members to be successful, and achieving this engagement is becoming both easier and more difficult as communication channels change to keep up with the latest technology. Retaining a dynamic, flexible approach to advertising--and understanding where to make changes to your methods--is the only way to stay relevant in such a quickly moving industry. Visualize the evolution of the advertising industry, and understand how it may change in the coming decade Avoid the mistake of failing to change your approach to advertising as the industry evolves Identify the concrete actions you can take right now to improve your results Discover the RAVES method of advertising Beyond Advertising is a forward-thinking text that every advertising professional needs to maintain a level of relevancy as the industry continues to evolve"--
520 ## - Tóm tắt, chú giải
Tóm tắt, chú giải "Over two-hundred of the world's most forward-thinking executives, innovators, and academics paint a picture of what the future of "advertising" could and should be by the year 2020. In this book they give concrete advice for actions to take and mindsets to adopt that will radically alter the impact of advertising on both advertisers and the people they seek to influence. The book will focus on three current examples: - "Advertising" is in the throes of a transformation that calls into question its most fundamental concepts, but very few marketers are doing anything different to adapt. - Marketers cannot simply continue doing what they've been doing and expect to succeed. - What to start doing differently now: create advertising that is Relevant and Respectful, Actionable, Valuable, Experiential, and offers a Surprising Story (RAVES) orchestrated across all touch points and the implications of this to the vision, objectives, strategies and organizational and network architecture of the involved firms"--
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Đề mục chủ đề, từ khóa Advertising.
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Đề mục chủ đề, từ khóa Communication in marketing.
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Đề mục chủ đề, từ khóa Customer relations.
650 #7 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Đề mục chủ đề, từ khóa BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations.
653 ## - Thuật ngữ chỉ mục -- Không kiểm soát
Từ khóa tự do Quảng cáo.
653 ## - Thuật ngữ chỉ mục -- Không kiểm soát
Từ khóa tự do Tiếp thị
653 ## - Thuật ngữ chỉ mục -- Không kiểm soát
Từ khóa tự do Truyền thông
653 ## - Thuật ngữ chỉ mục -- Không kiểm soát
Từ khóa tự do Quan hệ khách hàng.
700 1# - Mục từ bổ trợ -- Tên riêng
Tên riêng Hays, Catharine,
Thuật ngữ xác định vai trò author.
910 ## - Thông tin biên mục
Người nhập tin Thuan
942 ## - Dạng tài liệu (KOHA)
Nguồn phân loại
Dạng tài liệu mặc định (Koha) Sách ngoại văn
ĐKCB
Ngày áp dụng giá thay thế Ngày bổ sung Thư viện hiện tại Ghi chú Kho tài liệu Ký hiệu phân loại Không cho mượn Trạng thái mất tài liệu Kiểu tài liệu Trạng thái hư hỏng Cập nhật lần cuối Thư viện sở hữu Đăng ký cá biệt Loại khỏi lưu thông Nguồn phân loại
2018-10-232018-10-23Đại học Thăng Long2018-10-15Kho ngoại văn659.1 B200YCho mượnSẵn sàngSách ngoại vănSẵn sàng2018-10-23Đại học Thăng LongNV.0007308Sẵn sàng 
2018-10-232018-10-23Đại học Thăng Long2018-10-15Kho ngoại văn659.1 B200YCho mượnSẵn sàngSách ngoại vănSẵn sàng2018-10-23Đại học Thăng LongNV.0007309Sẵn sàng 
2018-10-232018-10-23Đại học Thăng Long2018-10-15Kho ngoại văn659.1 B200YCho mượnSẵn sàngSách ngoại vănSẵn sàng2018-10-23Đại học Thăng LongNV.0007310Sẵn sàng 

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L