Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Fluency instruction : research-based best practices

Tác giả: Rasinski, Timothy V; Blachowicz, Camille L. Z; Lems, Kristin.
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchXuất bản: New York : The Guilford Press, 2012Ấn bản: 2nd ed.Mô tả vật lý: xvii, 334 p. : ill. ; 24 cm.Số ISBN: 9781462504305 .Chủ đề: Phương pháp giảng dạy | Kỹ năng đọc | Giáo dụcTóm tắt: This accessible guide brings together well-known authorities to examine what reading fluency is and how it can best be taught. Teachers get a clear, practical roadmap for navigating the often confusing terrain of this crucial aspect of balanced literacy instruction. Innovative approaches to instruction and assessment are described and illustrated with vivid examples from K–12 classrooms. The book debunks common misconceptions about fluency and clarifies its key role in comprehension. Effective practices are presented for developing fluency in specific populations, including English language learners, adolescents, and struggling readers.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
372.41 FL507N Sẵn sàng 2017-11-28 NV.0006508
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
372.41 FL507N Sẵn sàng 2017-11-28 NV.0006509
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references and index.

This accessible guide brings together well-known authorities to examine what reading fluency is and how it can best be taught. Teachers get a clear, practical roadmap for navigating the often confusing terrain of this crucial aspect of balanced literacy instruction. Innovative approaches to instruction and assessment are described and illustrated with vivid examples from K–12 classrooms. The book debunks common misconceptions about fluency and clarifies its key role in comprehension. Effective practices are presented for developing fluency in specific populations, including English language learners, adolescents, and struggling readers.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

Click vào ảnh bìa để xem hình ảnh rõ hơn

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L