Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Vocabulary instruction for struggling students

Tác giả: Vadasy, Patricia F; Nelson, J. Ron.
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchTùng thư: Xuất bản: New York : Guilford Press, 2012Mô tả vật lý: xiv, 190 p. ; 26 cm.Số ISBN: 9781462502820 .Chủ đề: Vocabulary | Từ vựng | Phương pháp giảng dạy | Tiếng AnhTóm tắt: Addressing a key skill in reading, writing, and speaking, this comprehensive book is grounded in cutting-edge research on vocabulary development. It presents evidence-based instructional approaches for at-risk students, including English language learners and those with learning difficulties. Coverage ranges from storybook reading interventions for preschoolers to direct instruction and independent word-learning strategies for older students. Guidance is provided on using word lists effectively and understanding how word features influence learning. The book also reviews available vocabulary assessment tools and describes how to implement them in a response-to-intervention framework.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
372.44 V419A Sẵn sàng 2018-07-08 NV.0007129
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
372.44 V419A Sẵn sàng 2017-11-28 NV.0006673
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
372.44 V419A Sẵn sàng 2017-11-28 NV.0006674
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references and index.


Addressing a key skill in reading, writing, and speaking, this comprehensive book is grounded in cutting-edge research on vocabulary development. It presents evidence-based instructional approaches for at-risk students, including English language learners and those with learning difficulties. Coverage ranges from storybook reading interventions for preschoolers to direct instruction and independent word-learning strategies for older students. Guidance is provided on using word lists effectively and understanding how word features influence learning. The book also reviews available vocabulary assessment tools and describes how to implement them in a response-to-intervention framework.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

Click vào ảnh bìa để xem hình ảnh rõ hơn

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L