Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Critical Cultural Awareness: Managing Stereotypes Through Intercultural (Language) Education Managing Stereotypes Through Intercultural (Language) Education

Tác giả: Houghton, Stephanie Ann; Furumura, Yumiko; Lebedko, Maria; Li, Song [Editor ].
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchXuất bản: Cambridge: Cambridge Scholars Publishing; 2013Ấn bản: Unabridged edition.Mô tả vật lý: 285 pages ; 22 cm.Số ISBN: 9781443845229.Chủ đề: Ngôn ngữ và văn hóa | Ngôn ngữ học | Giáo dụcNguồn trực tuyến: Click vào đây để truy cập trực tuyến Tóm tắt: In a rapidly globalizing world, one of the most challenging barriers to be overcome is the stereotype. This book aims to promote understanding of the nature of stereotypes and to suggest ways in which teachers can manage them by developing critical cultural awareness as an intrinsic part of the intercultural communicative competence of their students. Part I explores ways of defining, eliciting and illustrating stereotypes from theoretical standpoints. Part II showcases ways of addressing stereotypes through intercultural (language) education to provide teachers with a firm platform for the practical application of their knowledge and skills when attempting to manage stereotypes in the classroom
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
410.1 CR314-I Sẵn sàng 2018-12-15 NV.0007583
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references.

In a rapidly globalizing world, one of the most challenging barriers to be overcome is the stereotype. This book aims to promote understanding of the nature of stereotypes and to suggest ways in which teachers can manage them by developing critical cultural awareness as an intrinsic part of the intercultural communicative competence of their students. Part I explores ways of defining, eliciting and illustrating stereotypes from theoretical standpoints. Part II showcases ways of addressing stereotypes through intercultural (language) education to provide teachers with a firm platform for the practical application of their knowledge and skills when attempting to manage stereotypes in the classroom

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

Click vào ảnh bìa để xem hình ảnh rõ hơn

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L