Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Preparing teachers to teach English as an international language

Tác giả: Matsuda, Aya [editor.].
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchTùng thư: New perspectives on languange and education.Xuất bản: Bristol: Multilingual Matters, 2017Mô tả vật lý: xxi, 254 pages ; 24 cm.Số ISBN: 9781783097029 ; 9781783097012.Chủ đề: English language | English teachers | Teachers | Communication, International | Intercultural education | Tiếng Anh | Giảng dạy | Ngôn ngữ AnhNguồn trực tuyến: Click vào đây để truy cập trực tuyến Tóm tắt: This book explores ways to prepare teachers to teach English as an International Language (EIL) and provides theoretically-grounded models for EIL-informed teacher education. The volume includes two chapters that present a theoretical approach and principles in EIL teacher education, followed by a collection of descriptions of field-tested teacher education programs, courses, units in a course, and activities from diverse geographical and institutional contexts, which together demonstrate a variety of possible approaches to preparing teachers to teach EIL. The book helps create a space for the exploration of EIL teacher education that cuts across English as a Lingua Franca, World Englishes and other relevant scholarly communities.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
428.071 PR206A Sẵn sàng 2018-12-15 NV.0007585
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references and index.

This book explores ways to prepare teachers to teach English as an International Language (EIL) and provides theoretically-grounded models for EIL-informed teacher education. The volume includes two chapters that present a theoretical approach and principles in EIL teacher education, followed by a collection of descriptions of field-tested teacher education programs, courses, units in a course, and activities from diverse geographical and institutional contexts, which together demonstrate a variety of possible approaches to preparing teachers to teach EIL. The book helps create a space for the exploration of EIL teacher education that cuts across English as a Lingua Franca, World Englishes and other relevant scholarly communities.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

Click vào ảnh bìa để xem hình ảnh rõ hơn

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L