Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Teaching English as an international language : implementing, reviewing, and re-envisioning world Englishes in language education /

Tác giả: Marlina, Roby.
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchTùng thư: Routledge studies in world Englishes.Xuất bản: New York: Taylor & Francis Ltd, 2018Ấn bản: First edition.Mô tả vật lý: ix, 285 pages ; 24 cm.Số ISBN: 9781138231184 .Chủ đề: English language | Communication, International | English teachers | Ngôn ngữ Anh | Dạy tiếng Anh | Giảng dạy EIL | Tiếng AnhNguồn trực tuyến: Click vào đây để truy cập trực tuyến Tóm tắt: How do teachers inspire students to learn to appreciate different Englishes? Has anyone tried to teach world Englishes? If so, what do they do and how do they feel about it? Most importantly, do students see the benefits in learning about world Englishes? This book responds to these questions by 1) offering a clear and solid foundation for the development of EIL-oriented curricula in an English Language program and a teacher education program, 2) critically reviewing the current pedagogical principles and practices of teaching EIL, and 3) offering an alternative way of conceptualising and teaching EIL. Using a 3-year undergraduate program of EIL in an Australian university as a research site, this book provides a detailed account of actual classroom practices that raise students' awareness of World Englishes and engage them in learning how to communicate interculturally. This book is the first of its kind that explores the teaching of EIL in a country where English is a predominant and national language.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
428.071 T200CH Sẵn sàng 2018-12-15 NV.0007614
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references and index.

How do teachers inspire students to learn to appreciate different Englishes? Has anyone tried to teach world Englishes? If so, what do they do and how do they feel about it? Most importantly, do students see the benefits in learning about world Englishes? This book responds to these questions by 1) offering a clear and solid foundation for the development of EIL-oriented curricula in an English Language program and a teacher education program, 2) critically reviewing the current pedagogical principles and practices of teaching EIL, and 3) offering an alternative way of conceptualising and teaching EIL. Using a 3-year undergraduate program of EIL in an Australian university as a research site, this book provides a detailed account of actual classroom practices that raise students' awareness of World Englishes and engage them in learning how to communicate interculturally. This book is the first of its kind that explores the teaching of EIL in a country where English is a predominant and national language.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

Click vào ảnh bìa để xem hình ảnh rõ hơn

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L