Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Surviving change a manager's guide : essential strategies for managing in a downturn

Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchTùng thư: Harvard business essentials series.Xuất bản: Boston, Mass. Harvard Business School Press 2009Mô tả vật lý: vi, 133 p. 24 cm.Số ISBN: 1422129772; 9781422129777.Chủ đề: Crisis management | Executive ability | Leadership | Điều hành | Lãnh đạo | Quản lý
Nội dung:
The dimensions of change -- Seven steps to change -- Social and human factors -- Containment -- Implementation -- Helping people adapt -- Crisis resolution -- Learning from your experience.
Tóm tắt: Today's constantly changing environment makes many managers stop in their tracks. With so much uncertainty, how will you (and your company) get through it? You've got to take action, and with confidence. This book gives you the essential tools you need to get through these turbulent times.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
658.4 S521V Sẵn sàng 2013-06-13 NV.0003648
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references (p. 127-129) and index.

The dimensions of change -- Seven steps to change -- Social and human factors -- Containment -- Implementation -- Helping people adapt -- Crisis resolution -- Learning from your experience.

Today's constantly changing environment makes many managers stop in their tracks. With so much uncertainty, how will you (and your company) get through it? You've got to take action, and with confidence. This book gives you the essential tools you need to get through these turbulent times.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L