Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

Hidden in plain sight how to find and execute your company's next big growth strategy

Tác giả: Joachimsthaler, Erich.
Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchXuất bản: Boston, Mass. Harvard Business School Press 2007Mô tả vật lý: xiii, 253 p. ill. 25 cm.Số ISBN: 1422101657; 9781422101650.Chủ đề: Consumers' preferences | Consumers -- Research | New products | Khách hàng | Nghiên cứu | Người tiêu dùng | Sản phẩm mới
Nội dung:
Looking from the outside in -- Capturing the ecosystem of demand -- Creating the demand landscape--Reframing the opportunity space -- Structuring the opportunity space -- Formulating a strategic blueprint for action -- Creating customer advantag
Tóm tắt: This book explains how you can spot these opportunities that are hidden in plain sight. It introduces the demand-first innovation and growth model that will show you how to become an unbiased observer of people’s consumption and usage behaviors. Refining this skill helps companies generate organic growth through new products, services, solutions, and experiences that truly enhance peoples’ lives. Revealing the innovative processes of such organizations as BMW, Proctor and Gamble, GE Healthcare, and Frito-Lay, Hidden in Plain Sight offers you a new approach to identifying and executing your company’s growth strategy.
    Đánh giá trung bình: 0.0 (0 phiếu)
Kiểu tài liệu Kho hiện tại Ký hiệu phân loại Trạng thái Ghi chú Ngày hết hạn ĐKCB Số lượng đặt mượn
Sách ngoại văn Sách ngoại văn Đại học Thăng Long

Đại học Thăng Long

Kho ngoại văn
658.4 H302D Sẵn sàng 2013-06-13 NV.0003668
Tổng số đặt mượn: 0

Includes bibliographical references (p. 225-234) and index.

Looking from the outside in -- Capturing the ecosystem of demand -- Creating the demand landscape--Reframing the opportunity space -- Structuring the opportunity space -- Formulating a strategic blueprint for action -- Creating customer advantag

This book explains how you can spot these opportunities that are hidden in plain sight. It introduces the demand-first innovation and growth model that will show you how to become an unbiased observer of people’s consumption and usage behaviors. Refining this skill helps companies generate organic growth through new products, services, solutions, and experiences that truly enhance peoples’ lives. Revealing the innovative processes of such organizations as BMW, Proctor and Gamble, GE Healthcare, and Frito-Lay, Hidden in Plain Sight offers you a new approach to identifying and executing your company’s growth strategy.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.

THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC THĂNG LONG
Ðịa chỉ: Đường Nghiêm Xuân Yêm - Đại Kim - Hoàng Mai - Hà Nội
Ðiện thọai: 043 559 2376
Email: thuvien@thanglong.edu.vn

Được phát triển bởi D&L